Khamis, 6 November 2014

Teks ucapan Pengetua sempena jamuan Hi-tea


Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, selamat pagi dan salam 1 Malaysia.

Yang Dihormati, Tuan Pengerusi Majlis,
Yang Berbahagia, Encik Muhammad bin Hashim, Yang Dipertua PIBG
Yang Berusaha, Pn. Latipah binti Ahmad, Penolong Kanan Pentadbiran,
Yang Dihormati, Pn. Puziah binti Tuban, Penolong  Kanan Hal Ehwal Murid,
En. Amir Saifudin bin Abd Majid, Penolong Kanan Petang,
Yang Diraikan, Pn. Kamariah binti Md. Kamil, Mantan Penolong Kanan Kokurikulum,
Pn. Normadiah binti Abd. Rahim, Mantan Penolong Kanan Pendidikan Khas
Puan Cheong Quay Lan
Barisan guru kanan mata pelajaran
Presiden Kelab BAGUS, Encik Rezuali b. Hasanudin,
Dan guru-guru yang dikasihi sekalian.

Alhamdulilah, setinggi-tinggi kesyukuran kita panjatkan ke hadrat Allah SWT kerana dengan keizinan-Nya, kita dapat berkumpul dalam majlis yang penuh bermakna pada petang ini bagi meraikan guru-guru dan staf SMK Kampong Jawa. Majlis ini juga diadakan bertujuan meraikan guru-guru yang telah bersara pada tahun ini.  

Saya amat berharap semua warga SMK Kampong Jawa sentiasa bekerjasama dalam satu pasukan dan sanggup berubah bagi menjadikan kita penjawat awam yang berinovasi, berkualiti dan berintegriti. Selamat bersara juga saya ucapkan kepada Puan Cheong, Puan Normadiah dan Puan Kamariah. Semoga diberi kesihatan yang baik.

Akhir kata, saya mengucapkan terima kasih kepada semua warga SMK Kampong Jawa yang telah melaksanakan tugas dengan penuh dedikasi dan cemerlang sepanjang tahun 2014. Tidak lupa juga kepada AJK Kelab BAGUS yang telah menjalankan persiapan bagi menjayakan majlis pada petang ini.

Sekali lagi saya mengucapkan terima kasih kepada Encik Muhammad b. Hashim dan AJK PIBG yang lain kerana sudi hadir bersama-sama kita pada petang ini.

Sekian, wabillahitaufik walhidayah, wassalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh. 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam, saya nak nombor en. MUHAMAD REZUALI BIN HASSANUDDIN. ada tak? saya berminat dengan jurnal beliau. sudah merata tempat saya cari dalam internet ini untuk berhubung dengan beliau.